Jubilaris 2023

Jubilarissen 2022

Jubilaris 2020

Sam Burger & Gerard Entes in de krant

Klik op de foto voor het krantenartikel

Jubilarissen 2019

Huldiging Gerard en Breggit

Op de jaarlijkse ledenvergadering op dinsdag 31 januari 2012

zijn Gerard Entes Cz en Breggit Smit
gehuldigd voor hun 50 en 40 jarig lidmaatschap.

Vrijdag 21 januari is, geheel onverwacht, ons trouwe lid Dick Swager overleden. 22 jaar geleden meldde Dick Swager zich met de altsax van Annemarie bij Hildegardis. Tineke en Annemarie hadden als kind bij de fanfare gespeeld en Michel speelde toen nog op de pauken dus we kenden elkaar al wel. De altsax werd ingeruild voor een tenorsax.Dick was een lid zoals je er als vereniging wel 100 van wilt hebben. Altijd bereid om te helpen, als je hem nodig had was hij er. Na zijn pensionering ging hij veel op reis met Lenie en wilde daarom geen bestuurswerk doen. Maar toen de nood hoog was nam hij toch zijn verantwoordelijkheid. We hebben zijn behulpzaamheid, zijn positieve aanwezigheid en natuurlijk zijn muzikaliteit altijd enorm gewaardeerd.
   We zullen hem echt missen.

Huldiging 2009

Op de jaarlijkse ledenvergadering op dinsdag 20 januari 2009 zijn Gerard Entes Gzn en Sam Burger gehuldigd voor hun 50-jarig lidmaatschap. Jan Schilder werd na ruim 70 jaar lidmaatschap benoemd tot erelid.

In memoriam Jan Stoop
Op maandag 14 april 2008 is Jan Stoop, 77 jaar oud, overleden, 2 dagen na Dancing with the Local Stars. Zijn kinderen Breggit en Kees speelden mee, Reiny was presentatrice. Hij had tot het laatst aan toe belangstelling voor het evenement en het lijkt er haast op dat hij het heeft willen afwachten. Sinds 1944 is hij 63 jaar lang een trouw lid geweest van fanfare Hildegardis en begin dit jaar is hij benoemd tot erelid. Jan is altijd erg betrokken geweest bij de vereniging, zo is hij 25 jaar penningmeester geweest en was hij altijd present bij de jaarlijkse koolactie. We zullen hem missen.

Huldiging 2008

Op dinsdag 15 Januari 2008 zijn 4 leden van fanfare Hildegardis gehuldigd.
Jan Schilder 70 jaar lid.
Piet Strooper 60 jaar lid.
Caroline Steenman 25 jaar lid.
Linda Burger 25 jaar lid.